• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    نورپردازی داخلی با چراغ دکوراتیو

    چراغ سقفی

    چراغ دکوراتیو داخلی می‌تواند به عنوان هر نوع نور استفاده شود. به این معنا که می‌تواند یک لوستر بزرگ باشد که به عنوان روشنایی محیط در یک اتاق نشیمن باشد. همچنین یک چراغ دیواری مدرن برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق و طراحی داخلی کار ‌رود.

    نورپردازی دکوراتیو

    یک طراح داخلی خوب موضوع یک اتاق را برای طرح چراغ دکوراتیو داخلی، برای ایجاد جلوه در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال، یک اتاق نشیمن مینیمالیستی مدرن می‌تواند از یک آویز شیک همراه با تعدادی ست لامپ فلزی هنری استفاده کند.

     به همین دلیل انتخاب دقیق و ترکیبی از چراغ دکوراتیو داخلی در طراحی داخلی بسیار مهم است.

    اگر دوست دارید در طراحی داخلی خود از یک نورپردازی خلاقانه استفاده کنید و مایلید بهترین انتخاب را انجام دهید، در اینجا چند ایده جالب برای طراحی نورپردازی آورده شده است.


    برای بررسی نقش چراغ دکوراتیو در طراحی داخلی کلیک کنید


    چراغ قابل حمل دکوراتیو

    این نوع معمولاً یک وسیله روشنایی قابل حمل است که به عنوان نور دکوراسیون اتاق استفاده می‌شود.

    این می‌تواند یک چراغ یا یک مجموعه از چندین روشنایی در اندازه‌های مختلف و ساخته شده از موادی از جمله چوب، فلزکاری، چوب خیزران، سبد حصیری و غیره باشد.

    چراغ‌های دکوراتیو دیواری

    یکی از انواع چراغ‌های دکوراتیور داخلی، چراغ دیواری است. این نوع می‌تواند عملکرد خوبی مانند چراغ کار داشته باشد. بسته به عملکرد آنها، می‌توانید آن را به عنوان یک وسیله زیبا و تزئینی استفاده کنید.

    برای یک چراغ کار، یک چراغ دیواری باید اطراف میز کار استفاده ‌شود. اگر می‌خواهید از آن به عنوان تزئین دیوار نیز استفاده کنید، یک طرح تزئینی با برخی الگوهای سنتی انتخاب کنید.

    چراغ رومیزی دکوراتیو

    چراغ رومیزی دکوراتیو

    چراغ رومیزی تنها عملکردش کمک به شما در زمان کار نیست. این نوع از چراغ‌ها که در دفتر کار یا میز مطالعه خود استفاده می‌کنید، می‌تواند یک چراغ رومیزی خلاقانه و زیبا باشد. این نوع از چراغ در زیبایی دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. 

    چراغ رومیزی دکوراتیو می‌تواند یک گزینه عالی در طراحی داخلی شما باشد. چراغ‌های رو میزی را می‌توان روی میز کار  کابینت میز ناهار خوری و یا میز اتاق نشیمن قرار دهید. با استفاده از چراغ رومیزی دکوراتیو زیبایی خانه شما را بیشتر می‌شود.

    چراغ آویز دکوراتیو

    چراغ آویز دکوراتیو

    در بیشتر چراغ‌های دکوراتیو داخلی از لامپ‌های آویز به عنوان منبع اصلی نور در یک اتاق استفاده می‌کنند، زیرا نور را از بالا به کل محل تابانده می‌شود. با این حال، در بسیاری از وسایل روشنایی یک چراغ آویز را با چندین انواع دیگر ترکیب می‌کنند تا چندین عملکرد را فراهم کند.

    یک چراغ آویز دکوراتیو می‌تواند در عین حال که به شما احساس راحتی می‌دهد، به عنوان مرکز نورپردازی اتاق عمل کند. بنابراین برای یک فعالیت خاص مانند تماشای تلویزیون، یک لامپ روشن‌تر به عنوان منبع اصلی نور عمل می‌کند.

    برای داشتن ظاهری مدرن‌تر، یک لامپ سقفی با قاب فلزی یا یک لامپ ریلی می‌تواند به خوبی اهداف شما را تأمین کند.

    انواع مختلفی از چراغ‌های آویز وجود دارد. از جمله لوسترها، وسایل نصب شده روی سقف، روشنایی ریل، چراغ‌های راهنما و آویزها.

    اقتباس از:wisanka

    یک پاسخ به “نورپردازی داخلی با چراغ دکوراتیو”

    1. لاله گفت:

      چقدر چراغ رومیزی دکوراتیو زیبا هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *