• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    ترندهای جدید روشنایی و نورپردازی در سال 2021

    آیا تصمیم به بازسازی خانه یا آپارتمان خود دارید؟ یا شاید به دنبال تغییر چیزی یا تازه کردن اتاق‌ها هستید؟ آیا می‌خواهید فضای داخلی خانه شما و میهمانانتان را سرخوش کند؟ راهی برای انجام آن وجود دارد: نورپردازی را انتخاب کنید که فضای شما را بی نظیر کند. پس با ما ترندهای جدید روشنایی را در سال 2021 بشناسید.

    ترند نورپردازی به سبک محیط زیست

    سبک سازگار با محیط زیست از محبوب‌ترین سبک‌هاست – نه تنها در نورپردازی، بلکه در طراحی داخلی در سال 2021 بسیار به چشم خورده است. ترند بازگشت به طبیعت با فضای داخلی، پر از رنگ‌های طبیعی خاک و موادی مانند چوب خیزران، حصیر و بامبو است.

    این سبک زیست محیطی توسط مواد طبیعی با چراغ‌های ساخته شده از سنگ مرمر، گرانیت، بازالت و تراسو و همچنین بتن همراه خواهد شد.

    به گفته کارشناسان، یکی از ترندهایی که در سال 2021 مسلط خواهد بود، زندگی در کشور مدرن است که به نظر می‌رسد پاسخی برای وقایع سال 2020 باشد.

    گرما و ایمنی همراه با خاطراتی از خانه دنج مادربزرگ‌ها و آرزوی کودکی بی دغدغه که اساس سبک زندگی مدرن است.

    ترند نورپردازی با چراغ‌های ریلی

    نورپردازی با چراغ‌های ریلی

    تاکنون عمدتاً در فضاهای عمومی و تجاری از چراغ‌های ریلی استفاده شده، اما امروزه به عنوان جایگزینی عالی برای چراغ‌های سنتی، در خانه‌ها و آپارتمان‌ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

    با توجه به راحتی استفاده از آن، مطمئناً در میان ترندهای جدید روشنایی سال 2021 یک انتخاب محبوب خواهد بود. بزرگ‌ترین مزیت نورپردازی با چراغ‌های ریلی امکان حرکت آزادانه چراغ‌ها و تنظیم زاویه نور است. در نتیجه می‌توان آنها را به هر جهتی حرکت داد.

    این چراغ‌ها در آشپزخانه، در یک اتاق نشیمن بزرگ یا در راهرو به خوبی کار خواهند کرد.

    به لطف چراغ‌های ریلی می‌توانیم نور را متناسب با نیاز خود تنظیم کنیم. با ثابت کردن ریل‌ها روی سقف، به شما امکان می‌دهد نور را به روش‌های جالب توجهی مرتب کنید.

    ترند چراغ روشنایی سقفی

    چراغ‌های سقفی‌، وسایل روشنایی هستند که هرگز در دنیا از مد نمی‌افتند. این چراغ‌ها در آشپزخانه، حمام و راهرو عالی کار خواهند کرد.

    چراغ محکم به سقف می‌چسبد و استفاده از آن را راحت می‌کند. علاوه بر این، نوری را که در هر قسمت از اتاق می‌خواهید، پخش می‌کند. چراغ‌های سقفی برای فضای داخلی مینیمالیستی مناسب هستند.

    ترند چراغ‌های آویز مدرن

    چراغ‌های صنعتی مینیمال با ترکیب فلز، چوب و یک لامپ، در سال 2021 محبوب خواهند بود. جزئیات، رنگ و شکل آنها تغییر می‌کند، اما مفهوم یک زیر شیروانی مدرن برای چندین سال ثابت می‌ماند.

    چراغ آویز مدرن تنها مناسب فضاهای بسته و کوچک نیست و می‌توان در اتاق نشیمن و فضای باز بزرگ‌تر نیز از آنها بهره برد.

    ترند چراغ‌هایی با شکل‌های هندسی

    چراغ‌هایی با فرم‌های هندسی و ساده، که دهه 1970 و سبک Art Deco را تداعی می‌کنند ، در سال 2021 نیز محبوب شده‌اند.

    چراغ روشنایی سقفی
چراغ‌های سقفی برای فضای داخلی مینیمالیستی مناسب هستند.

    سادگی در ترندهای جدید روشنایی سال 2021 بیشتر به چشم می‌خورد.

    ترند اشکال ملایم چراغ‌ها

    پس از سال‌ها، شکل قوسی و بیضی‌های بی انتها دوباره بازمی گردند. اشکال ساده، هماهنگ و چشمگیر، نقطه مرکزی بسیاری از اتاق‌های نشیمن با شکل و مواد تبدیل به نمونه بارز ظرافت خواهد بود.

    مؤسسه Pantone Color رنگ های سال 2021 را انتخاب کرده است: این رنگ‌ها خاکستری و زرد روشن است. اتحاد خاکستری و زرد بیانگر وضعیت همه گیری کنونی در جهان و امید به فردایی بهتر است.

    بسیاری از دکوراتورها چراغ‌هایی با رنگ پرنور یا سایه‌های طلایی را انتخاب می‌کنند که با رنگ خاکستری مطابقت دارد.

    با این حال باید به یاد داشته باشیم که چراغ‌ها با رنگ های پرنور عنصر اصلی فضای داخلی را تشکیل می‌دهند.

    همین اصل در مورد مبلمان نیز صدق می‌کند.

    علاقه‌مندان به رنگ های ملایم و پاستل‌ها نیز در گرایش‌های جدید سال 2021 چیزی برای خود پیدا می‌کنند.

    چراغ‌هایی به رنگ صورتی روشن و فضای بهار و سبک را در طراحی داخلی به ارمغان می‌آورند. هنگام چیدمان فضای داخلی و انتخاب نور باید ترندهای فعلی را در نظر گرفت.

    چراغ‌هایی به رنگ صورتی روشن و فضای بهار و سبک را در طراحی داخلی به ارمغان می آورند. هنگام چیدمان فضای داخلی و انتخاب نور باید ترندهای فعلی را در نظر گرفت.

    با این وجود، باید به یاد داشته باشیم که مد فعلی لازم نیست سبک زندگی شما را تعریف کند. شما می‌توانید عناصر تزئینی را به راحتی و با ایجاد ترکیب یک فضای اصلی، متناسب با نیازها و تنظیمات خود به نمایش بگذارید. متخصصین طراحی داخلی نوران پاسخگوی کلیه سوالات شما هستند.

    2 پاسخ به “ترندهای جدید روشنایی و نورپردازی در سال 2021”

    1. آنیتا گفت:

      چراغ ها آویز مدرن خیلی شیک وزیبا هستند .

    2. ستاره گفت:

      چقدر چراغ های ساده با شکلهای ساده برای سقف زیاد شده در هین سادگی خیلی مدرن و جذاب هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *