• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    چراغ دفنی

    • مشکی
    • خاکستری
    • نقره ای
    پاک کردن فیلتر ها
      نوران

      توضیحات تکمیلی

      چراغ دفنی نوران همانند دیگر دسته بندی های محصولات این برند، چراغ های با کیفیت برتر جهانی هستند. این چراغ ها توسط بهترین برندهای اروپایی تولید شده‌اند.

      چراغ‌دفنی IP بالایی که دارد و برای استفاده در فضای باز با هیچ گونه محدودیتی مواجه نیست. تنوع بی نظیر چراغ های دفنی نوران، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.

      کاربرد چراغ دفنی و پارکتی

      از این چراغ های دفنی در اصل برای تامین نور محیط استفاده می‌شوند. این چراغ ها شکل ها و کاربردهای مختلفی دارند. اگر تصمیم دارید در فضاهایی نورپردازی از کف صورت گیرد. استفاده از چراغ‌دفنی به شما پیشنهاد می‌شود. زیرا می‌توانید آن را داخل زمین قرار داده و نور محیط را تامین نمایید.

      یکی دیگر از کاربردهای چراغ‌دفنی استفاده از آن در نمای ساختمان است. این روش می‌تواند ایمنی و زیبایی ساختمان شما را افزایش دهد. چراغ های دفنی می توانند با تکنیک های نورپردازی خاصی از قبیل نورپردازی سطوح از پایین، سایه سازی، نورپردازی سطوح از بالا و نورپردازی مسیرهای تردد تلفیق گردند و نمای ویژه‌ای به بنای شما ببخشند.

      یک ایده برای استفاده از چراغ‌های دفنی، نصب آن‌ها در پای ستون‌ها و یا درختان است. این روش علاوه بر تامین روشنایی محیط، جلوه جذاب‌تری به سوژه می‌بخشد. همچنین تلفیق چراغ دفنی، چراغ زیرپله ای و چراغ دیواری ظاهر فوق العاده جذابی را برای بنا به ارمغان می‌آورد.

      ویژگی‌های چراغ دفنی و پارکتی

      درجه IP

      این چراغ ها بنا به کاربردی که دارند بایستی از مواد و متریال مرغوب ساخته شوند. همچنین باید درجه IP بالایی داشته باشند. چرا که در معرض آب و گرد و غبار هستند. توجه داشته باشید که در خرید این محصولات به دنبال چراغ های باکیفیت باشید تا از هزینه ها و دردسرهایی نظیر سوختن و یا چشمک زدن چراغ در امان بمانید! تمام چراغ‌های دفنی روشنایی نوران از IP بالا برخوردار است که می‌توانید در قسمت مشخصات چراغ عدد آن را ملاحظه فرمائید.

      بدنه ضد خش

      این چراغ ها همگی دارای بدنه و شیشه های ضد خش و خوردگی هستند. و برای استفاده درون خاک، بتن و موادی از این دست مناسب هستند.

      مقاومت بدنه

      مقاومت زیاد در برابر ضربه مکانیکی به ویژه در مورد چراغ های روشنایی دفنی مورد استفاده در مسیرهای رانندگی ، پیاده روها و مکان‌هایی که بخصوص در معرض بارهای مستمر یا ضربه قرار دارند بسیار مهم است. یکی از تست هایی که در شرایط آزمایشگاهی بر روی چراغ های دفنی فضای باز انجام می شود مقاومت در برابر ضربه مکانیکی است.

      بهره وری انرژی توسط فناوری چراغ LED

      بدلیل مدت زیاد روشن ماندن این چراغ‌ها و ترکیب عملکرد آنها با حسگرهای حرکتی و نوری، استفاده از منابع چراغ‌هایی با فناوری LED تضمین می‌کند که دوام روشنایی بالا بوده و نیازی به تعویض منابع نور (لامپ) نیست.

      تنوع زیاد

      نورپردازی درون زمین با چراغ‌های دفنی می تواند بسیار مفید باشد و به عنوان یک اثر تزئینی در پیاده رو ، سنگفرش و همچنین در مسیر عبور در اطراف خانه ، باغ زیبایی دوچندانی را بیافزاید. چراغ‌‌‌ دفنی نوران با توجه به وسعت زمینه‌های کاربرد، دارای تنوع بالایی است. لنزهای به کار رفته در این چراغ ها به آن‌ها زاویه های تابش (Beam Angle) متفاوتی بخشیده است.

      محصولات نوران برای نورپردازی فضای بیرونی شامل چراغ پایه بلند، چراغ پایه کوتاه، چراغ دفنی، چراغ دیواری بیرونی، چراغ زیرپله ای و چراغ نیزه ای  می‌شود. این مجموعه به همراه چراغ هایی که برای نورپردازی فضای داخلی عرضه شده‌اند، همگی دارای ضمانت 18 ماهه هستند.