• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    چراغ آویز صنعتی

    چراغ آویز مدرن صنعتی

    وقتی صحبت از ایده‌های روشنایی و طراحی نورپردازی صنعتی می‌شود، معمولاً چراغ آویز صنعتی شامل چراغ‌های برهنه، لوله‌ها و طناب‌ها هستند.

    با این طرح‌ها ما نمی‌توانیم از چراغ‌های طرح صنعتی به اندازه کافی لذت ببریم.

    این چراغ‌ها علاوه بر افزودن یک عامل عجیب به فضای داخلی، اطمینان می‌دهند که خانه شما دارای حال و هوای متفاوت است.

    در اینجا در مورد تعدادی از جدیدترین طرح‌های نورپردازی صنعتی است که برای الهام بخشیدن به شما انتخاب شده است، صحبت خواهیم نمود.

    لامپ‌ها و رنگ‌های چوبی همراه با لوسترهایی با طرح چرخ واگن کاملاً مکمل کاغذ دیواری طرح دار است.

    نصب وسایل روشنایی با ظاهر صنعتی بر روی یک پایه ضخیم چوبی می‌تواند یکپارچگی و تقارن ساختاری را به یک فضای باریک بدهد.

    نصب چراغ‌های دیواری ساخته شده از لوله‌های آب، به عنوان کانون توجه برای هر بخش هنری به اندازه دو برابر به چشم می‌آیند.

    چراغ آویز صنعتی

    این چراغ‌ها دسته ای از چراغ‌های آویز هستند که می‌توانند فضا را روشن کرده و به عنوان یک عنصر طراحی را چند برابر جذاب‌تر کنند.

    به‌عنوان‌مثال، در این اتاق نورپردازی به یکی از نقاط کانونی تبدیل شده است. لامپ‌های بدون روکش به همراه چراغ آویزهای دیواری فلزی و میزهای قهوه مجموعه را کامل می‌کنند.

    چراغ آویز محل غذاخوری

    با استفاده از یک چراغ آویز گرم در معرض گرما، محصور در یک آباژور هندسی در‌هم‌تنیده، یک محیط دنج ایجاد کنید.

    این نوع وسایل روشنایی ساده و در عین حال صنعتی، همراه با پرده‌های خنثی، می‌توانند جلوه‌ای از زرق و برق‌های قدیمی را به فضای شما اضافه کنند.

    لوسترهای مربعی شخصیت زیادی به اتاق می‌بخشند، مخصوصاً وقتی که به عنوان قطعه‌های مرکزی عمل می‌کنند.

    لامپ‌های طرح ادیسون رو‌به‌بالا ماهیتی کاملاً صنعتی دارند. علاوه بر این، آنها به طرح عجیب و غریبِ اتاق‌هایی که دارای رنگ و لعاب هستند، می‌افزایند.

    چراغ آویز غذاخوری

    محل غذاخوری خود را با چراغ‌های آویز نامتقارن فقط چند فوت بالاتر از میز روشن کنید. علاوه بر این، آنها کاملاً نیمکت شطرنجی آبی و کابینت‌های سبک روستایی را با پایان ناراحت کننده تکمیل می‌کنند تا حالتی صمیمی ایجاد کنند.

    چراغ آویز محل غذاخوری

    در حالی که از چندین الگو و رنگ در یک فضای واحد استفاده می‌کنید، طرح‌های صنعتی مانند لامپ‌های سقف نیمه شستشو را برای بیان سبک ظریف انتخاب کنید.

    آنها به تعادل عناصر مختلف فضا کمک می‌کنند، در نتیجه یک نگاه منسجم ایجاد می‌کنند.

    وسایل فلزی هندسی در سبک‌های داخلی معاصر بسیار عصبانی هستند. بنابراین، می‌توانید تعدادی از این موارد را در اشکال و اندازه‌های مختلف در برابر یک پس زمینه خال‌خال ساده آویزان کنید تا کمی میز به میز کار یا محل مطالعه خود بیفزایید.

    بگذارید رنگ‌های آرامش بخش اتاق شما با یک لوستر چرخ خوشه‌ای ساده و در عین حال چشمگیر، در مرکز خود قرار بگیرند. علاوه بر این، این وسایل روشنایی برجسته قطعات روشنایی با لهجه عالی را برای خانه‌ها با هر نوع دکور ایجاد می‌کند.

    رنگ‌ها و الگوهای پررنگ و پر جنب و جوش نیاز به لنگر دارند. از یک چراغ روشن و آویز ساده مشکی استفاده کنید تا با ثبات جلوه‌ای از سبک را به وجود آورد. هنگامی که در کنار تخت قرار می‌گیرد، می‌تواند به عنوان چراغ خواب شبانه دو برابر شود.

    استفاده از آباژور

    آباژورهای سیاه برای کنسول‌ها و مجسمه‌ها ایده آل هستند. از‌آنجا‌که نور بیشتری را به سمت پایین هدایت می‌کند، می‌توانید از آنها برای جلب توجه به هرگونه میراث خانوادگی یا یادگاری استفاده کنید.

    اینها تنها چند مورد از روش‌هایی است که می‌توانید وسایل روشنایی با ظاهر صنعتی را در دکوراسیون منزل خود بگنجانید. شما بنویسید که چگونه این عنصر همه کاره را در خانه خود سازگار کرده‌اید!

    2 پاسخ به “چراغ آویز صنعتی”

    1. آزیتا گفت:

      به تازگی چراغ آویزهای صنعتی در بازار وجود دارد که برای فضای خانه بسیار مناسب و شیک هستند و از کارهای آویز شما دیدن کردم بسیار شیک هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *