• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    بهترین چراغ سقفی معجزه‌ای در نورپردازی

    بهترین چراغ سقفی

    بهترین چراغ سقفی کدام است؟ چراغ‌های سقفی ال‌ای‌دی، عملکرد فوق‌العاده‌ای را در نورپردازی به نمایش می‌گذارند. این چراغ‌ها به دلیل نور خوبی که ارائه می‌دهند، جایگاه ویژه‌ای نسبت به چراغ‌های معمولی دارند. بهترین چراغ‌های سقفی قادر هستند از لامپ‌های کم‌مصرف استفاده کنند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

     این چراغ‌ها دارای مدل‌های بسیاری هستند و به همین جهت کارایی متفاوتی را از خود، در نورپردازی نمایان می‌کنند. یکی از گزینه‌های نورپردازی پرکاربرد در اکثر خانه‌ها، چراغ‌های سقفی است که از این مورد بر روی دیوارها هم می‌توان استفاده نمود.

    این نکته را فراموش نکنید که اگر شما منبع نور را روی سقف‌ها جای‌گذاری کنید، فضای روشن بیشتری را خواهید داشت به همین منظور، این لامپ‌ها را چراغ‌های سقفی نامیده‌اند. در این چراغ‌ها بیشتر از فناوری لامپ‌های LED و SMD استفاده شده است و به همین دلیل، مصرف انرژی آنها بسیار کم است.

    مشخصات بهترین چراغ سقفی
    مشخصات بهترین چراغ سقفی

    دلیل استفاده از چراغ سقفی

    در حال حاضر چراغ‌های متفاوتی در بازار وجود دارند که افراد در زمان خرید آنها دچار تردید می‌شوند؛ اما چراغ سقفی LED می‌تواند در خانه، مراکز تجاری و اداری مورداستفاده قرار گیرد همچنین، این چراغ‌ها دارای مزایای بسیاری هستند که در متن ذیل به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

    • نصب آنها آسان‌تر است.
    • قیمت‌ بهترین چراغ سقفی در قیاس با دیگر لامپ‌های لوکس و تزیینی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
    • این لامپ‌ها آسیب کمتری به سقف و دیوار وارد می‌کنند و فضای بسیاری را هم اشغال نمی‌کنند. این موضوع یکی از دلایلی است که از آن‌ها در تمام فضاها استفاده می‌شود.
    • این چراغ‌ها باعث آزار و اذیت نمی‌شوند؛ زیرا می‌توانند نور را به شکل یکنواخت در محیط توزیع کنند.
    • با استفاده از این چراغ‌ها، دیگر احتیاجی نیست که شما از لوستر استفاده کنید. شما می‌توانید این از چراغ‌های سقفی با طراحی‌های مدرن بر روی سقف استفاده نمایید.

    انواع لامپ سقفی

    در حقیقت نوعی از مدل لامپ سقفی جدید، چراغ‌های سقفی هستند که نه‌تنها روشنایی موردنیاز محیط را فراهم می‌کنند و می‌توانند به عنوان لامپ سقفی ال‌ای‌دی استفاده شوند؛ بلکه باعث زیباسازی فضا و ایجاد جلوه خاصی در نورپردازی محیط هم می‌شوند.

    در حال حاضر بیشتر افراد به سبک مدرن دکوراسیون گرایش دارند، به‌کارگیری چراغ‌های آویز مجلل و لوسترهای فراوان، محیط را از حالت سادگی خارج می‌کند و جدای از این مورد، با سبک مدرن امروزی هم در تضاد است.

     به همین دلیل شما می‌توانید از چراغ‌های سقفی روکار و توکار، برای ایجاد نورپردازی شیک و مدرن در فضای خود بهره‌مند شوید. یکی دیگر از ویژگی‌های چراغ‌های سقفی، هزینه بسیار پایین آنها است که شما به‌راحتی می‌توانید با کمترین هزینه، روشنایی فوق‌العاده‌ای را برای محیط خود مهیا کرده و جلوه‌ای ویژه به فضای خود بدهید.

    معرفی بهترین چراغ سقفی
    معرفی بهترین چراغ سقفی

    معرفی انواع چراغ‌های سقفی LED

    در حالت کلی چراغ‌های سقفی بر حسب نوع نصب به دو دسته روکار و توکار تقسیم می‌شوند:

    چراغ سقفی توکار و روکار

    چراغ‌های سقفی، بیشتر در نورپردازی‌های داخلی به کار گرفته می‌شوند و اغلب از آن‌ها در ادارات، مجتمع‌های ساختمانی و… استفاده می‌شود. قیمت چراغ سقفی توکار به جهت طول عمر بالا و شار نور زیاد، بالاتر است.

    چراغ سقفی توکار

    برای نصب این گونه چراغ‌ها باید حتماً از قبل، مکان مناسبی را برای آنها تعبیه کرده و سوراخ‌هایی در سقف ایجاد کنید. در این مدل چراغ‌ها، فقط قسمت چراغ بیرون می‌ماند که همین موضوع تأثیر بسزایی در زیبایی محیط دارد.

    چراغ سقفی روکار

    اگر در مکانی تصمیم به نصب چراغ سقفی گرفته‌اید که از قبل هیچ مکانی برای آن تعبیه نشده است، باید از چراغ‌های روکار استفاده نمایید. برای نصب این مدل چراغ‌های سقفی، باید سقف را سوراخ کنید به همین دلیل دریل‌کاری بیشتری نیاز دارید.

    چراغ سقفی آویز

    مدل‌های آویز از دیگر چراغ‌های سقفی هستند که برای نورپردازی جزیره‌ها، بالای میز ناهارخوری و مواردی ازاین‌قبیل مورداستفاده قرار می‌گیرند. برای خرید چراغ سقفی آویز، باید به ارتفاع سقف خود دقت کنید. قیمت این مدل چراغ‌های سقفی با درنظرگرفتن مدل آن، می‌تواند متغیر باشد.

    چراغ سقفی پارکینگ

    این مدل چراغ سقفی بیشتر به صورت سنسور دار در اختیار افراد قرار می‌گیرد. شما به‌منظور انتخاب بهترین چراغ سقفی برای پارکینگ و راه‌پله، می‌توانید چراغ‌های سنسور دار را انتخاب کنید؛ زیرا این چراغ‌ها در مصرف انرژی صرفه‌جویی فوق‌العاده‌ای را دارند.

    چراغ سقفی لوکس

    بهترین چراغ‌ سقفی‌ها جنبه دکوراتیو هم دارند و بیشتر در فضاهای مدرن از آن‌ها استفاده می‌شود. البته فراموش نکنید برخی از افراد، لوسترها را نیز در دسته چراغ‌های لوکس قرار می‌دهند؛ اما در حقیقت لوسترها در طبقه‌ای جداگانه از منابع روشنایی قرار دارند.

    انواع چراغ‌های سقفی
    انواع چراغ‌های سقفی

    انواع چراغ‌های سقفی بر اساس نوع لامپ

    جدای از موارد ذکر شده در قسمت بالا، گونه‌های مختلف دیگری از چراغ‌های سقفی در بازار وجود دارند که افراد بر حسب نیازشان، از آن استفاده می‌کنند:

    پنل سقفی روکار

    این گونه چراغ‌ها شامل پنلی هستند که اطراف لامپ را فراگرفته است، مدل پنل‌ها به گونه‌های مختلفی اعم از: گرد، مربع و… موجود هستند که اغلب رنگ‌بندی متفاوتی دارند، به‌گونه‌ای که می‌توان از آن‌ها در هر محیطی استفاده نمود.

    چراغ پنلی توکار

    در این مدل از چراغ‌ها، پنل بیرون از دیوار جای می‌گیرد و دیگر بخش‌ها در درون دیوار یا سقف می‌مانند و چون بخش تجهیزات مشاهده نمی‌شوند، بسیار شیک به نظر می‌رسند. به همین دلیل، در بیشتر خانه‌های مدرن از این مدل چراغ سقفی استفاده می‌شود.

    لامپ LED سقفی

    چراغ سقفی ال‌ای‌دی در مقایسه با دیگر لامپ‌ها، مقدار مصرف برق کمتری دارد. این لامپ‌ها به دلیل داشتن رنگ‌بندی‌های متفاوت، توجه افراد بسیاری را به‌سوی خود جلب می‌کنند. علت نام‌گذاری LED در این چراغ‌ها این است که در ساختار آن‌ها، از دیودهای ال‌ای‌دی استفاده شده است.

    قیمت این لامپ سقفی توکار در مقایسه با لامپ‌های قدیمی کمی بیشتر است در عوض، مصرف بهینه و طول عمر بالای لامپ، خرید این لامپ سقفی توکار را مقرون‌به‌صرفه می‌کند.

    چراغ سقفی تزیینی

    به دلیل آن که چراغ سقفی تزیینی نور بیشتری تولید می‌کنند و تجهیزات آنها غیرقابل‌مشاهده است، از بهترین چراغ سقفی تزیینی برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شود. جدای از این موضوع می‌توان از این چراغ‌ها برای تزیین محیط هم استفاده نمود.

    هالوژن سقفی مدرن

    هالوژن سقفی مدرن نور مناسبی را به جهت آن که در ساختار خود از ال‌ای‌دی هایی بهره برده است، تولید می‌کند. برای آن که این هالوژن‌ها نور خوبی را ارائه دهند، باید اتصالات آنها به شکل صحیحی انجام شود و در معرض باران و رطوبت قرار نگیرند.

    چراغ ریلی سقفی

    یکی از بهترین چراغ سقفی‌های پرکاربرد در فروشگاه‌ها، چراغ ریلی سقفی است و به جهت آن که می‌توانند نور را در یک نقطه متمرکز کنند، به‌وفور از آن‌ها استفاده می‌شود. اگر تصمیم دارید تا بهترین چراغ سقفی را برای متمرکزشدن نور بر روی محصولات فروشگاه یا نقطه‌ای خاص خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از چراغ‌های ریلی سقفی است.

    نکات طلایی برای نورپردازی با چراغ‌های سقفی

    اگر تصمیم دارید از چراغ سقفی اقتصادی به عنوان یک عامل دکوراتیو جهت نورپردازی استفاده کنید، لازم است تا به نکات طلایی ذکر شده در متن ذیل توجه داشته باشید:

    • اگر به دنبال بهترین چراغ سقفی برای اتاق‌های خواب هستید، چراغ سقفی دکوراتیو یا چراغ دکوراتیو نمی‌تواند گزینه خوب و مناسبی برای این اتاق‌ها باشد؛ زیرا قادر نیست نور مورد احتیاج را فراهم کند. برای این موضوع بیشتر از نمونه‌هایی استفاده می‌کنند که به شکل مخفی، در سقف کار گذاشته می‌شوند؛ زیرا در این صورت در زمان استراحت نور مزاحمی وجود ندارد.
    • اگر تصمیم به خرید بهترین چراغ سقفی برای اداره خود دارید، باید چراغ سقفی اداری توکار یا هالوژنی را تهیه کنید. چراغ‌های آویز به جهت آن که نور مستقیمی را به وجود می‌آورند، برای افراد در زمان فعالیت مشکل ایجاد می‌کنند.
    • قبل از تهیه انواع چراغ سقفی ال‌ای‌دی، باید به مساحت فضا و ارتفاع سقف دقت داشته باشید. اگر ارتفاع سقف کوتاه است، بهترین چراغ سقفی، گزینه‌های توکار خواهد بود؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که چراغ‌های سقفی دارای آویز، زیبایی فوق‌العاده‌ای را به فضای شما می‌بخشند به همین دلیل، در محیط‌های لوکس از این چراغ‌ها استفاده می‌شود.
    • برای انتخاب بهترین چراغ سقفی، لازم است به دکوراسیون خود هم دقت داشته باشید. بهترین چراغ سقفی در محیط‌های مدرن، اغلب چراغ سقفی ساده با آویزهای بلند است که زیبایی خاصی را به نمایش می‌گذارد.
    نکات مهم برای خرید چراغ سقفی LED
    نکات مهم برای خرید چراغ سقفی LED

    نکاتی کلیدی برای خرید چراغ سقفی LED

    برای انتخاب بهترین چراغ سقفی ال‌ای‌دی گزینه‌های بسیاری وجود دارند که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. کلیدی‌ترین نکات در متن ذیل به آن‌ها اشاره شده است:

    نور چراغ سقفی

    اگر به دنبال نور خوب به همراه ماندگاری بالا هستید، استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی بهترین گزینه برای شما خواهد بود ویژگی مهم این چراغ‌ها، صرفه‌جویی در مصرف برق است.

    به نوع نصب چراغ توجه کنید

    چراغ‌های سقفی به صورت توکار یا روکار موجود هستند. اگر از قبل برای نصب آن‌ها تمهیدات لازم را در نظر نگرفته‌اید، حتماً چراغ‌های روکار را تهیه نمایید.

    توان مصرفی

    شما در زمان خرید بهترین چراغ سقفی، باید توان مصرفی روی آن را در نظر بگیرید. هر اندازه مقدار وات چراغ‌ بیشتر باشد، نور ایجاد شده به همان مقدار بیشتر خواهد بود.

    شکل چراغ سقفی

     امروزه چراغ‌های بسیاری با شکل‌های متفاوت در بازار وجود دارند، خوبی این مدل‌های بسیار این است که شما می‌توانید ظاهر فضا را به طور شگفت‌انگیزی تغییر دهید. این نکته را هم فراموش نکنید که از برندهای معتبر خرید خود را انجام دهید تا کیفیت لازم را به شما ارائه دهند؛ زیرا با خرید از برندهای ناآشنا، شما تنها هزینه بسیاری را متحمل خواهید شد.

    سخن پایانی

    در این نگارش انواع چراغ‌های سقفی را به شما معرفی کردیم حال شما می‌دانید که قبل از خرید بهترین چراغ سقفی، ابتدا باید مکان موردنظر و هدف خود را تعیین کرده و بر حسب آن مکان، بهترین چراغ سقفی را انتخاب نمایید و موارد مهمی همچون: فضا، نوع نورپردازی و نحوه نصب چراغ‌ها را هم مدنظر قرار دهید؛ زیرا در این صورت می‌توانید چراغ مناسب خود را تهیه کنید.

    یک پاسخ به “بهترین چراغ سقفی معجزه‌ای در نورپردازی”

    1. […] فروشگاه لباس است. برای این کار منابع نور محیطی مانند چراغ‌های سقفی و روشنایی‌های آویز را به منظور ایجاد لایه‌های […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *