• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    نورپردازی مغازه چگونه باید انجام شود؟

    نورپردازی مغازه

    نورپردازی مغازه یک امر تخصصی و مهم در جلوه و جزئیات مغازه است و تأثیر مستقیمی روی مارکتینگ کسب و کار شما دارد. اگر به استعاره به موفقیت یک کسب و کار دیده شدن می‌گویند، در واقعیت نیز دیده شدن مهم است و هیچ شیئی در جهان دیده نمی‌شود مگر به وصیله نور. این بازتاب نور از اجسام است که باعث دیده شدن آن‌ها توسط چشم انسان می‌شود.

    وقتی به این گزینه توجه کنیم که ۸۰ درصد ادراک انسان‌ها از طریق بینایی است اهمیت دیده شدن و نور چند برابر نیز می‌شود. به طور کلی در طراحی نورپردازی مغازه به چند سؤال اساسی زیر می‌شود پاسخ داد که جواب همه آن‌ها به متخصصان با تجربه و کارآزموده نوران کمک می‌کند بهترین طراحی نور ممکن را برای مغازه شما داشته باشند.

    • چه قسمت‌هایی از مغازه اهمیت بیشتری دارند؟
    • کدام کالا نیاز بیشتری به دیده شدن دارند؟
    • نوع محصولات مغازه چیست و چه حسی نورپردازی به مخاطب القا می‌کند؟
    • ورودی و ویترین مغازه چه مقدار روشنایی نیاز دارد؟
    • ویترین مغازه چه نوع از روشنایی نیاز دارد؟
    • فضا‌های خالی مغازه چه تأثیری در فضاسازی کلی مغازه دارد؟
    نورپردازی مغازه

    شما با پاسخ به این سؤالات متداوم می‌توانید نورپردازی مغازه خود را با استاندارد‌های طراحی نور توسط متخصصان نوران با بهترین متریال نورپردازی ممکن انجام دهید. توجه به جزئیات و ابعاد مغازه در عین چیدمان باعث می‌شود نورپردازی تأثیر مهمی روی کسب و کارتان داشته باشد. با نورپردازی استاندارد مغازه خود در مدت کوتاه تأثیر نور و نورپردازی در کسب و کار را به شکل ملموس خواهید دید.

    بیدل دهلوی می‌گوید: نور اگر رخنه کند ظلمت شب وهم تو است. گاهی اگر بازار و فروش راکد است این کم بودن استقبال به عواملی بستگی دارد که حتی در تحلیل‌های روزمره شما جایی ندارد ولی نورپردازی مغازه جزء آن دسته جزئیات است که عدم رعایت استاندارد‌ها می‌تواند جزء عوامل اصلی کمتر دیده شدن محصولات شما باشد. اهمیت نورپردازی مغازه مخصوصاً در پاساژ‌ها یا در راسته‌هایی که چندین مغازه در کنار هم وجود دارند چند برابر نیز می‌شود.

    نورپردازی مغازه کوچک

    نورپردازی مغازه های بزرگ و کوچک چه تفاوتی دارد؟

    نورپردازی مغازه بزرگ و نورپردازی مغازه کوچک هر کدام می‌تواند نسبت به ابعاد و نوع کسب و کار شما متفاوت باشد. در مغازه‌های بزرگ به علت وجود فضا‌های گسترده و قفسه‌های متعدد نورپردازی عمومی و فضاسازی بسیار مهم است. در مغازه‌های کوچک نیز بیشتر تمرکز روی طراحی‌های مینیمال و مطبوع برای تمرکز روی اجناس است. برای مغازه‌های کوچک یکی از معجزه‌های نورپردازی این است که به شکل غیر قابل باوری می‌تواند به دلباز شدن و بزرگتر دیده شدن مغازه کمک کند.

    در عین حال در مغازه‌های بزرگ نیز هیچ نقطه‌ای از مغازه نیست که برای نورپردازی مهم نباشد زیرا حتی گوشه‌های خالی مغازه اگر نورپردازی مناسبی داشته باشد حس خوش آیند و یک دستی به مخاطب ارائه خواهد داد. ویترین مغازه‌ها هم در مغازه‌های کوچک هم بزرگ جزء مواردی است که نورپردازی تخصصی با رنگ‌های خاص نیاز دارد. اولین برخورد مشتری با مغازه شما همان موردی است که می‌تواند او را جذب کند و بتوانید محصولات خود را در ذهن مشتری مهم جلوه دهید. برای نورپردازی مغازه کوچک یا بزرگ می‌توانید به متخصصان نوران اعتماد کنید و از تجهیزات به روز نورپردازی نوران استفاده کنید.

    مزایای نورپردازی تجاری

    • دیده شدن بیشتر محصولات
    • بهبود فضای کلی مغازه
    • زیبایی ظاهری و جلوه مغازه
    • زیبایی ویترین و جذب مشتری
    • روانشناسی مشتری و القای حس رضایت
    • تمرکز روی کیفیت کالاهای مغازه
    • بهتر دیده شدن جزئیات و جنس محصولات
    • پیدا کردن راحت تر کالاهای مورد نیاز
    • امکان تمایز در بین مغازه های مجاور
    نورپردازی مغازه پوشاک

    نورپردازی مغازه پوشاک چگونه باید انجام شود؟

    نورپردازی مغازه پوشاک یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مسئولیت‌های نوران است. دلیل این جذابیت تنوع جنس پوشاک، تنوع رنگ‌ها و چیدمان متنوع است. همانطور که در بخش اول گفته شد اگر جسمی دیده می‌شود در اثر بازتاب نور است. حال در نورپردازی مغازه پوشاک این امر بسیار مهم است که هر رنگ بازتاب نوری با طیف متفاوتی دارد. به طور شفاف‌تر تمایز رنگ‌ها در اثر تفاوت بازتاب نوری آن هاست.

    برای همین علت در عین جذابیت نورپردازی مغازه پوشاک تخصصی‌تر نیز هست. بر اساس نوع پوشاک، نوع چیدمان طبقات، جنس پارچه‌ها و رنگ پوشاک نورپردازی، رنگ نور، میزان نور و متریال استفاده شده در نورپردازی می‌تواند متفاوت باشد. جنس پارچه‌ها در بازتاب نور می‌تواند متفاوت عمل کند و نسبت به جنس پارچه میزان و نوع نور دکوراتیو نیز باید متفاوت باشد.

    به طور کلی برای داشتن نورپردازی استاندارد در مغازه پوشاک، صاحبان کسب و کار، طراحی داخلی، متخصص چیدمان و متخصص نورپردازی اگر در کنار هم و با اهداف مشخص طراحی‌های خود را انجام دهند خروجی طراحی شما می‌تواند بسیار با کیفیت‌تر باشد.

    نورپردازی مغازه موبایل

    نورپردازی مغازه موبایل چگونه باید انجام شود؟

    نورپردازی مغازه موبایل به علت جنس فلزی و آلومینیومی اکثر موبایل‌ها و رنگ تیره و روشن این ابزار‌های الکتریک می‌تواند در مقیاس نوری خاص با طراحی ویژه انجام شود. در طراحی نور مغاز موبایل توجه به این مورد اهمیت دارد که تکنولوژی یک عمر مدرن است و یک دست بودن طراحی به شکل مدرن که بتواند روحیات دیجیتال به مخاطب القا کند باعث جذب هرچه بیشتر آن‌ها می‌شود.

    طراحی نور باکس‌ها، ویترین، میز‌های تست، میز تعمیر و قفسه‌های لوازم جانبی هر کدام نسبت به ابعاد و نوع مغازه موبایل می‌تواند متفاوت باشد. به علت دیجیتال بودن و جذب اعتماد مشتری، همچنین القای حس آرامش معمولاً استفاده از نور‌های سرد و روشن در مغازه‌های موبایل رایج‌تر است. نورپردازی نوران با آخرین تجهیزات نوری این امکان را می‌دهد که روی کالا‌های جدید و به روز تمرکز بیشتری باشد و حس اعتماد در مشتری ایجاد شود. شاید بتوان خود موبایل را یک ابزار نورپردازی شارژی تلقی کرد به همین علت است که توجه به نورپردازی در ارتباط مستقیم با کسب و کار شماست.

    نورپردازی طلافروشی و بازتاب شکوه و ثروت

    نورپردازی مغازه طلا فروشی به علت جنس طلایی اکثر محصولات و بازتاب لوکس و خاص طلا می‌تواند با طراحی خاص و جلوه‌ای بی‌نظیر ارائه شود. معمولاً به علت این که مغازه‌های طلافروشی در یک راستا قرار دارند اینکه در برخورد اولیه بتوانید تمایز و خاص بودن تولیدات خود را به مخاطب القا کنید بسیار مهم است. مخصوصاً در مورد طلافروشی‌های قدیمی این فکر عمومی وجود دارد که داشتن مشتری ثابت و جلب اعتماد از ظاهر مغازه مهم‌تر است.

    با به روز شدن عصر کسب و کار نورپردازی مغازه طلافروشی جایی اهمیت دو چندان پیدا می‌کند که شما در مدت کوتاه با به روز کردن نورپردازی مغازه خود می‌توانید تفاوت ایجاد کنید. جذب مشتریان وفادار جدید و جلوه با شکوه‌تر ویترین و محصولات شما باعث رشد چشمگیر کسب و کارتان خواهد شد. متخصصان طراحی نور نوران با همکاری طراحان داخلی و دکوراسیون تحصیل کرده و با تجربه می‌توانند شکوه طلا و جواهرات شما را دو چندان کنند.

    نورپردازی مغازه کفش

    نورپردازی فروشگاه کفش و احساس رضایت مشتری

    نورپردازی مغازه کفش را شاید بتوان در رده نورپردازی مغازه پوشاک قرار داد. جنس کفش ها و رنگ متنوع کفش ها باعث می شود نورپردازی مناسب جلوه و ظاهر مغازه را عوض کند. در مغازه کفش راحتی و کیفیت مهم ترین مسئله ای است که باعث اعتماد مخاطب به کفش می شود و پس از این دو عامل زیبایی کفش اهمیت بسیاری دارد.

    نورپردازی ویترین و قفسه های کفش باعث می شود جلوه کفش شما زیبایی خاصی بگیرد و همچنین با طراحی نور با رنگ و میزان مناسب شما می توانید در مخاطب احساس اطمینان و کیفیت ایجاد کنید. حضور اکثر کفش فروشی ها در پاساژ ها و کمبود نور محیطی باعث می شود که نورپردازی اهمیت دو چندانی پیدا کند. طراحی نور اختصاصی و به روز نوران باعث خواهد شد مغازه کفش فروشی شما در بین مغازه های دیگر جلوه و هویت خاصی پیدا کند و مشتریان بیشتری جذب مغازه شما شوند.

    نورپردازی مغازه قنادی

    نورپردازی فروشگاه قنادی و لذت نور

    نورپردازی مغازه قنادی و همچنین به طور کلی نورپردازی محصولات غذایی تاثیر مستقیم روانی روی مشتری دارد. چه چیز در قنادی برای شما اولیت است؟ اینکه مشتری مطئن باشد شیرین و کیک های شما تازه است و کیفیت بالایی دارد. نوع نورپردازی داخلی یخچال ها، ویترین محصولات و همچنین جلوه ظاهری و تابلوی مغازه قنادی می تواند به مخاطب حس اطمینان و لذت را القا کند.

    نورپردازی قابلیت بازتاب تازگی و لذیذ بودن محصولات شما را دارد، به قول خودمانی نورپردازی نوران می تواند کاری کند هنگامی که مشتری از جلوی مغازه قنادی شما رد می شود هوس شیرینی کند. رنگ های متنوع و شاداب شیرینی ها و بازتاب نوری متفاوت آن ها به جلوه و زیبایی مغازه کمک شایانی می کند.

    سخن آخر ، نورپردازی مغازه کلید دیده شدن کسب و کار شما

    نوران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های نورپردازی و ارائه محصولات نورپردازی کشور با سال ها تجربه و با علم تخصصی نورپردازی می تواند وجه تمایز کسب و کار شما باشد. محصولات نوری ما باعث شده اند تاریکی ها کمتر شود و جهان زیباتر دیده شود.

    در مورد مغازه و کسب و کار شما نیز تمام هدف و تلاش ما دیده شدن برند و محصولات شماست. کیفیت بالا و جلوه ظاهری محصولات وقتی باعث رضایت و اعتماد مشتری می شود که بتوانید کیفیت و ارزش محصول خود را با دیده شدن جزئیات ارائه دهید. انواع ال ای دی ها، طراحی نور تو کار و رو کار ، همچنین استفاده از لوازم نورپردازی دکوراتیو باعث می شود مشتری با احساس رضایت و جاذبه سراغ مغازه شما بیاید.

    یک پاسخ به “نورپردازی مغازه چگونه باید انجام شود؟”

    1. […] به خود می‌گیرد. در این بخش قصد داریم تفاوت‌های ظریف نورپردازی مغازه پوشاک را به تفکیک فضا مورد بررسی قرار دهیم. هر منطقه از […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *