• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    آباژور شارژی و مزیت‌های خرید آن

    آباژور شارژی یکی از انواع آباژورهایی است که برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل بسیار رواج یافته به‌طوری‌که این وسیله نقش کلیدی و مهمی در زیباسازی فضا و ایجاد آرامش دارد. به گفته روانشناسان آباژور با داشتن روشنایی ملایم باعث ایجاد آرامش و کنترل استرس می‌شود برخلاف نور زیاد و شدید در محیط که باعث ایجاد استرس می‌شود. آباژور با داشتن نور متمرکز و کم فضا را آرام و دنج‌ نشان می‌دهد.

    ساده و شیک
    ساده و شیک

    آباژور شارژی

    آباژور شارژی ابزار مهم و مناسبی برای موقعیت‌هایی است که برق محدود و یا در دسترس نیست. این مدل آباژور منبع نور روشن و طولانی‌مدتی را فراهم می‌کنند که در هر شرایطی قابل‌استفاده است. آباژورهای شارژی معمولاً با باتری تغذیه می‌شوند و برای تأمین نور نیاز به شارژ دارند. لامپ آباژورهای شارژی در سبک‌های مختلفی وجود دارند، از لامپ‌های رشته‌ای سنتی گرفته تا آخرین فناوری LED. لامپ‌های رشته‌ای عموماً نوری باکم قدرت و زردرنگ ارائه می‌کنند، درحالی‌که لامپ‌های LED کارآمدتر بوده و نور روشن‌تر و سفیدتری دارند. همچنین لامپ‌های LED معمولاً کوچک‌تر، سبک‌تر و بادوام‌تر از لامپ‌های رشته‌ای هستند. پس از هر نظر لامپ‌های LED بهتر و به‌صرفه‌تر بوده و بهترین گزینه برای آباژور شارژی است.

    این محصول از منابع مختلفی تغذیه می‌شود. بسیاری از آن‌ها از باتری‌های سنتی معمولی استفاده می‌کنند، درحالی‌که برخی دیگر دارای پورت‌های شارژ USB هستند که به آن‌ها اجازه می‌دهد از طریق رایانه یا دستگاه دیگری شارژ شوند.

    فانتزی و متنوع
    فانتزی و متنوع

    کاربرد آباژور شارژی

    وقتی‌که این محصول را انتخاب کردید دیگر نگران تعیین جای دائمی برای آباژور خود نیستید چراکه این آباژورها برخلاف آباژورهای معمولی بی‌سیم بوده و قابلیت حمل‌ونقل و جابجایی را دارد که شما می‌توانید به‌راحتی از اتاقی به اتاق دیگر و یا حتی در مواقعی در مسافرت و اردوها همراه خود داشته باشید.

    همه ما صحبت‌های زیادی در مورد گوشه‌های دنج برای مطالعه را شنیده‌ایم، گوشه‌ای راحت که برای دور شدن از شلوغ‌ترین قسمت‌های خانه و برای مطالعه و ریلکس کردن بهترین گزینه است. به‌طورکلی ممکن است این گوشه دنج در یک‌گوشه زیر پله، زیر پنجره یا در یک نیم‌طبقه زیرشیروانی باشند. همه آن‌ها به یک اندازه فوق‌العاده هستند که شما می‌توانید تمامی این مکان‌ها را با یک آباژور شارژی روشن کرده و با نور ملایم و لذت‌بخش آن به استراحت پرداخته و یا مطالعه کنید.

     در سال‌های اخیر با توجه به استقبال عموم مردم بخصوص جوانان از کافه و رستوران‌هایی که در فضای باز قرار دارند، اکثر این کافه‌ها برای زیبایی بیشتر میزهای خود و همچنین استفاده کمتر از سیم و تجهیزات برقی به فکر استفاده از آباژور شارژی افتادند و استقبال از این آباژورها روزبه‌روز بیشتر شده و مدل‌های مختلف و متنوع و گاهی فانتزی نیز توسط تولیدکنندگان راهی بازار شد.

    همچنین می‌توانید آباژور شارژی را در وسط میزگرد قرار داده و با خاموش کردن چراغ‌های اضافی با استفاده از نور ملایم آباژور فضای آرام و لذت‌بخشی را برای خود و افراد خانواده فراهم کنید.

    زیبایی کریستالی
    زیبایی کریستالی

    این محصول به‌عنوان یک عنصر دکوراتیو در فضاها مورداستفاده قرار می‌گیرد. طرح‌ها و شکل‌های مختلف به همراه پوشش‌های متنوع و مواد ساخت متفاوت، امکان انتخاب آباژور شارژی با سبک و طرح متناسب باسلیقه شما را فراهم می‌کند. آباژور شارژی را می‌توان به‌تنهایی یا همراه دیگر عناصر دکوراتیو مانند قاب عکس ساعت‌، مجسمه و گلدان‌‌ برای افزایش جذابیت بصری به کار ببرید.
    یکی از جذاب‌ترین کاربردهای آباژور شارژی استفاده برای نورپردازی در شب و ایجاد جو و روحیه مناسب در فضاهای شبانه است. باوجود شارژی بودن و احتیاج نداشتن به برق می‌توانید با قرار دادن آن‌ها در مکان‌های استراتژیک و ایجاد نور ملایم، فضایی آرام و دل‌نشین ایجاد کنید.

     مزیت‌های آباژور شارژی

    این محصولات برای هر محیط و مناسبتی ایده‌ال هستند. از نورپردازی دنج روی میز پاسیو گرفته تا نور رمانتیک روی میز کنار تخت شما همه این مکان‌ها با نور خوب این آباژورها روشن‌شده و به‌راحتی قابل‌حمل در هر مکانی هستند.

    همان‌طور که گفتیم چراغ شارژی توسط باتری لیتیومی تغذیه‌شده و به‌وسیله شارژر پورت تایپ سی قابل شارژ است.

    اکثر آباژورهای شارژی رومیزی و لمسی بوده و با اشاره دست به‌راحتی روشن و خاموش می‌شود. این محصول دارای قسمت لمسی (Touch-Switch) در بالای آن است و شما تنها با لمس آن قادر به خاموش، روشن و یا کم‌وزیاد کردن نور دستگاه و تغییر طیف نور دستگاه به رنگ‌های مختلف هستید.

     آباژور شارژی به مدت 5 تا 7 ساعت شارژ شده و به مدت حداقل 6 تا 8 ساعت نور دل‌نشین آن در فضاهای دلخواه منتشر می‌شود.

    اتاقی روشن با نور آباژور شارژی
    اتاقی روشن با نور آباژور شارژی

    بدنه مقاوم و بسیار باکیفیت آباژور شارژی مدل رومیزی و سهولت در جابجایی را نیز می‌توان از دیگر نقاط قوت این محصول دانست.

    ازآنجایی‌که چراغ‌های LED بادوام بوده و مصرف انرژی کمی دارند، پس مقرون‌به‌صرفه بوده و هم سازگار با محیط‌زیست هستند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آباژور شارژی خواهند داشت.

    نور این محصول قابل تنظیم بوده و برای هر موقعیتی می‌توان از آن استفاده کرد. نور کم برای خواب و استراحت و نور زیاد برای مطالعه و کارهایی که به تمرکز نیاز دارد.

    مشخصات کلی آباژور شارژی

    همان‌طور که گفتیم این محصول توسط منبع روشنایی دیمردار قابل شارژ است. بیشتر آباژورهای شارژی دارای رنگ بدنه از جنس آلومینیوم به رنگ مشکی براق و سفید هستند و با توجه به جنس بدنه در مقابل گردوغبار و رطوبت مقاومت بوده و ازاین‌جهت می‎توان از آباژورهای شارژی علاوه بر تأمین نور در محیط داخلی منزل از این منبع نور برای نورپردازی در محیط باز نیز استفاده کرد.

     متریال به‌کاررفته در ساخت این محصول معمولاً از جنس فلز یا پلاستیک، باتری لیتیومی قابل شارژ، قطعات الکترونیکی و… اشاره کرد و هر چه از مواد باکیفیت در تهیه این محصول استفاده شود میزان طول عمر آباژور نیز افزایش خواهد یافت. 

    به‌طورمعمول جنس بدنه این محصول از آلومینیوم بوده و همین جنس بدنه ازجمله خصوصیاتی است که سبب محبوبیت آن بین مشتریان شده است چراکه سبک و قابل‌حمل است.

    لامپ های ال ای دی و نور متناسب
    لامپ های ال ای دی و نور متناسب آباژور شارژی
    آیا آباژور شارژی هم مانند سایر آباژورها دارای کلاهک و پایه بلند هستند؟

    بله برخی از این محصولات مانند سایر آباژورها پایه بلند و کلاهک دارند.

    حداکثر زمان نگهداری شارژ باتری این محصولات چند ساعت است؟

    این باتری ها پس از ساعت حدود 5 الی 8 ساعت باتری را ذخیره نگه می دارد.

     نتیجه‌گیری

    آباژور شارژی به‌عنوان یک وسیله کاربردی در جای‌جای خانه و باغ، برای مهمانی و یا مطالعه مورداستفاده قرار می‌گیرد و ازآنجاکه احتیاجی به سیم‌کشی و پریز برق ندارد پس وسیله‌ای است که همه از آن استفاده می‌کنند و مورد استقبال قرارگرفته است. ازآنجاکه آباژور شارژی نور قابل تنظیمی دارد به‌عنوان چراغ‌خواب کودک نیز استفاده‌شده و چون در طرح‌ها و مدل‌های بچه‌گانه و فانتزی تولید می‌شود کودکان نیز از طرفداران اصلی این آباژورهاست.

    شرکت نوران به‌عنوان تولیدکننده انواع و اقسام ادوات روشنایی تخصص خاصی نیز در تولید آباژور شارژی داشته و با تولید مدل‌های فانتزی و مدرن توانسته در این زمینه نیز مشتریان خود را راضی نگه دارد. برای خرید آباژور شارژی بهتر است به سایت نوران مراجعه کرده و با بازدید از مدل‌های مختلف این آباژورها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *