• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    بهترین برند آباژور کدام است؟

    بهترین برند آباژور

    بهترین برند آباژور برندی است که بتواند طول عمر مناسب، زیبایی چشم نواز، بدنه و جنس اولیه استاندارد و کیفیت بالایی داشته باشد. نوران در سال های طولانی فعالیت خود انواع آباژور را به شکل ایستاده و رو میزی با کیفیتی در سطح جهان طراحی و تولید کرده است. مهم ترین عاملی که نوران را در رده بهترین برند آباژور قرار می دهد جدا از کیفیت استاندارد بدنه و اتصالات آباژور طراحی منحصر به فرد و خاص آباژور هاست که به عنوان یک وسیله دکوری می تواند زیبایی خاصی به محیط ببخشد. علاوه بر زیبایی ظاهری داشتن نوری مطبوع و مناسب نیز در انواع بهترین برند آباژور بسیار مهم است که معمولا جدا از نوع لامپ به کلاهک و جنس کلاهک این آباژور ها ارتباط دارد.

    کلاهک های آباژور از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل شده و قسمت داخلی وظیفه متعادل سازی و پخش نور را بر عهده دارد. معمولا قسمت داخلی آباژور ها از پوشش رفله تشکیل شده است. اما شکل کلاهک نیز در انتشار نور و محل قرارگیری آباژور تاثیر دارد. پارچه رویی این کلاهک ها اصلی ترین بخش زیبایی آباژور را بر عهده دارد هرچند نوع پایه ها و جنس پایه ها نیز در شکل ظاهری آباژور تاثیر گذار است. تنوع آباژور در نوران بسیار زیاد است و برای هر سبک و موقعیت دلخواهی می توانید آباژور مناسب خود را پیدا کنید. تنوع محصولات به لحاظ ساخت، کیفیت و امکانات مختلف مانند ریموت کنترل یا امکان تغییر میزان نور و رنگ نور باعث شده آباژور های نوران جزو بهترین های برند آباژور در ایران باشد. از اجزای یک آباژور می توان به لامپ، کلاهک، بدنه و سیم برق، سرپیچ لامپ، هارپ، قفل هارپ، لبه گلدانی، گردن بدنه، لوله نای شکل و پایه اشاره کرد.

    بهترین برند آباژور کدام است؟

    بهترین مارک آباژور را از کجا تشخیص دهیم؟

    بهترین برند آباژور یا بهترین مارک آباژور همانطور که گفته شد بستگی به کیفیت، زیبایی و طول عمر آن دارد. همیشه در نظر بگیرید که آباژور با اینکه یک وسیله دکوراتیو است اما لزوما فقط مصرف دکوری ندارد. اینکه روشنایی و نور آباژور و طراحی نوری آن نیز بتواند روشنایی مطبوعی به محیط ببخشد بسیار مهم است. تاریخچه آباژور در کشور از ورود آباژور های چوبی و کنده کاری شده عطیقه از فرانسه آغاز شد. البته شاید بتوان شمع دان های ایستاده ی قدیمی یا پایه های چراغ نفتی را آباژور های اولیه تلقی کرد. قابل جابه جایی بودن و زیبایی ظاهری این نوع پایه های چراغ باعث شد به سرعت در سرتاسر کشور و خانه ها از این وسیله استقبال شود.

    تفاوت اصلی آباژور با چراغ های ال ای دی امروزی چه به صورت سقفی و تو کار چه رو کار همان جنبه دکوراتیو آن است. هرچند قابلیت جابه جایی آسان و نور خاص آن نیز بی تاثیر نیست. بهترین برند آباژور لزوما با قیمت یا هزینه طراحی ظاهری آن سنجیده نمی شود. با اینکه طراحی ظاهری آباژور های نوران طبق به روز ترین طراحی ها و با خلاقیت بالا انجام شده اما کیفیت مواد استفاده شده در آباژورها، مقاومت آباژورها در برابر جابه جایی و ضربه و نور با کیفیت بالای این آباژور ها باعث شده نوران مارک منحصر به فردی در بین بهترین مارک آباژور باشد. داشتن نوری منعطف، مطبوع و قدرت های متفاوت انتخاب وسیعی را در اختیار مشتریان نوران قرار می دهد.

    از دیگر گزینه های جذاب در انتخاب بهترین برند آباژور طراحی اختصاصی آن است. طراحان نوران با تحصیلات و تجربه طراحی نور و طراحی داخلی می توانند بهترین آباژور ممکن برای دکوراسیون و محل قرار گیری آن را با سلیقه و طبق دیزاین داخلی شما طراحی کنند. داشتن طرح اختصاصی این امکار را می دهد که ترکیب بهترین رنگ آباژور، ابعاد و حتی میزان نور و قابلیت های آباژور طبق سلیقه و دلخواه شما باشد. جدا از طراحی اختصاصی مشاوران و طراحان نور متخصص نوران می توانند از بین هزاران انتخاب بهترین مدل آباژور ایستاده را در رنگ و طرح مختلف برای دکوراسیون و کاربری مورد نیاز شما پیشنهاد دهند.

    بهترین مارک آباژور را از کجا تشخیص دهیم؟

    چه عواملی در انتخاب برند آباژور مهم است؟

    در انتخاب بهترین برند آباژور باید به عوامل مختلفی دقت کرد. معمولا اولین برخورد مشتریان نسبت قیمت و کیفیت آباژور است. در بعضی مواقع آباژور ها تنها به علت طراحی خارجی قیمت بالایی دارند یا به علت استفاده از چوب و فلزات خاص اما کاربری کیفی و طول عمر مناسبی ندارند.

    لزوما قیمت بالای آباژور نشانه با کیفیت بودن آن نیست ولی به الطبع اگر آباژور طراحی خاص و متریال استاندارد نوری داشته باشد قیمت بیشتری نسبت به سایر آباژورها خواهد داشت. تنوع آباژور در نوران باعث شده شما بتوانید با تفاوت کیفی و طراحی جزیی بتوانید بهترین انتخاب را نسبت به بودجه و قیمت مد نظرتان داشته باشید. معمولا قیمت آباژور جدا از طراحی خارجی و مواد استفاده شده در آن نسبت به ایستایی را رو میزی بودن و نوع چراغ و امکانات آن متفاوت است.

    نور دهی و کیفیت نور آباژور جزو مهم ترین معیارهای انتخاب بهترین برند آباژور است. طبیعتا آباژور ها فقط یک وسیله دکوری و بلا استفاده نیستند. میزان نور دهی و طول عمر چراغ های آباژور و همچنین طراحی داخلی و خارجی که بتواند نور را به شکل متعادل و مناسب پخش کند بسیار مهم است. در انتخاب انواع آباژور می توانید نسبت به محل استفاده قدرت نوری و نوع نور دهی آن را انتخاب کنید. حتما قبل از خرید آباژور روشنایی و سلامت اتصالات برقی آن را بررسی و تست کنید.

    نوران به دلیل استفاده از بهترین برند های لوازم الکتریک و نور در کشور که از استاندارد های جهانی برخوردارند نور دهی و مطبوع بودن نور آباژورها را در انواع و طرح های مختلف تضمین می کند. همچنین طول عمر و مصرف برق آباژورهای نوران به علت استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا طبق استاندارد های جهانی است و طول عمر بالا و مصرف انرژی بهینه ای دارند.

    ارتفاع و طراحی آباژور های ایستاده نسبت به دکوراسیون محل قرار گیری نیز بسیار مهم است. با توجه به تمامی موارد اشاره شده که کیفیت نور دهی و قیمت اهمیت دارد اما به هر حال آباژور در دسته وسیله های نورپردازی دکوراتیو قرار می گیرد. از رنگ و ارتفاع آباژور تا جنس پایه و رویه کلاهک در زیبایی و انطباق آن با دکوراسیون اهمیت دارد. محصولات نوران در انواع طراحی ها ، رنگ بندی ها، جنس ها و در ارتفاع متفاوت قابل تهیه از سایت یا فروشگاه های معتبر نوران است. همچنین شما می توانید برای داشتن انتخابی بهتر نسبت به دکوراسیون خود با مشاوران و طراحان نور متخصص نوران در ارتباط باشید.

    پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب «روش شستن آباژور»، «روش نصب کلاهک آباژور»، «فرق آباژور و چراغ خواب» بیندازید.

    چه عواملی در انتخاب برند آباژور مهم است؟

    سخن آخر، چرا آباژور نوران انتخاب ممطئنی است؟

    آباژور های نوران به علت داشتن کیفیت بالا، طول عمر مناسب، مصرف انرژی کم، طراحی های متنوع و زیبا، تنوع در متریال، تنوع انواع رو میزی و ایستاده و همچنین تنوع در امکانات مانند ریموت و تغییر رنگ انتخاب مطمئن و استانداردی است. شما می توانید از بین صد ها مدل آباژور ایستاده و رو میزی آباژور دلخواه خود با نوری مطبوع و مناسب و طرحی دلخواه انتخاب کنید. همچنین متخصصان نوران به شکل حرفه ای و با علم روز دنیا می توانند کلیه طراحی نور دکوراسیون شما را با آخرین استاندارد های نور پردازی دنیا با پلن و علم نورپردازی طراحی و اجرا کنند. برای انتخاب آباژور دلخواه خود و انتخاب بهترین مارک آباژور می توانید به گالری وبسایت یا فروشگاه های نوران مراجعه کنید.

    5 پاسخ به “بهترین برند آباژور کدام است؟”

    1. […] بهترین برند آباژور ایستاده در گذشته از طریق فرانسوی‌ها وارد ایران شده و احتمالاً به همین دلیل است که نام فرانسوی آن یعنی آباژور یا Abat Jour عمومی شده است. در انگلیسی به آباژور lampshade یا lightingshade گفته می‌شود. از دیرباز آباژور در خانه‌های لوکس ایرانی مصارف دکوراتیو داشته و یکی از محبوب‌ترین تزیینات نوری ایرانی هاست شاید به همین دلیل است که سال‌ها دنبال بهترین مدل آباژور بوده‌اند. اولین آباژور‌های ایرانی شاید حتی قدمتی بیش از نوع نفتی و عمومی آن داشته‌اند. به روایت دیگر شاید جا شمع دانی های‌ایستاده در کاخ‌های باستانی ایران را بتوان جزء نمونه‌های اولیه آباژور در ایران دانست. با کشف الکل و مواد اشتعال‌زا مانند قیر و نفت نیز رفته رفته این شمع‌ها جای خود را به چراغ‌های الکلی و نفتی داده‌اند. […]

    2. […] شرکت نوران البته با داشتن طیف وسیع رنگی برای هر مدل از بهترین برند آباژور دست شما را در انتخاب رنگ دلخواه خود باز گذاشته است. این […]

    3. […] جنس شیدها، مکان قرار گرفتن آباژور نیز اهمیت دارد، حتی بهترین برند آباژور. آباژورهای حمام و توالت که در معرض رطوبت هستند، گرد و […]

    4. […] و کمی صبوری، می‌توانید به راحتی و بدون دردسر کلاهک بهترین برند آباژور مورد نظر خود را نصب […]

    5. […] و به این نکات توجه داشته باشید.(پیشنهاد می‌شود مطلب«بهترین برند آباژور»را مطالعه […]

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *