• هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    انواع چراغ دیواری مهتابی را بشناسید

    انواع چراغ دیواری مهتابی یک راه­حل محبوب و کاربردی برای نورپردازی برای هر اتاق در خانه شما هستند. این محصولات نور محیطی را فراهم می­کنند، سبک و زیبایی را به دکوراسیون شما می­بخشند و زمانی که فضای محدودی دارید یا می­‌خواهید مناطق خاصی را برجسته کنید، جایگزین ایده آلی برای محصولات سقفی هستند.

    با تنوع گزینه‌­های موجود در بازار، انتخاب بهترین چراغ­‌های دیواری برای نیازهای شما می­تواند کاری دلهره آور باشد. با این حال، ما اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم. برای کمک به شما، لیستی از بهترین چراغ های­‌دیواری را گردآوری کرده­‌ایم. به خواندن ادامه دهید تا بهترین مورد را پیدا کنید که تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

    معرفی انواع چراغ دیواری مهتابی

    چراغ دیواری­‌ها، لامپ­‌هایی هستند، به عنوان تکیه گاه به دیوار متصل می‌­شوند که در آن نور به سمت بالا / پایین / کج هدایت می شود. علاوه بر چراغ‌­های سقفی، این چراغ‌­ها به اتاق روشنایی بیشتری می­ب‌خشند و فضایی جذاب ایجاد می­‌کنند.

    این محصولات در انواع رنگ‌­ها، مواد، سبک‌­ها، سایه­‌ها و… موجود هستند. همچنین در مکان­‌هایی که به نور کمی نیاز دارید مانند یک اتاق مطالعه یا یک منطقه خاص مانند یک راه پله مفید هستند. چراغ­‌های دیواری یک ویژگی تزئینی تا یک هدف کاربردی را ایجاد می کنند.

    انواع چراغ دیواری مهتابی نور پس زمینه شیک و ملایمی را ایجاد می­کنند و معمولاً به صورت جفت در دو طرف چارچوب درها یا هر دو طرف تخت ها نصب می‌شوند تا تعادل ایجاد کنند.

    چگونه بهترین انواع چراغ دیواری مهتابی را انتخاب کنیم؟

    ابتدا عواملی را که ما در نظر گرفتیم بررسی کنید؛ زیرا این موارد تصمیم گیری درباره بهترین محصولات برای شما را راحت‌­تر می‌­کند.

    هدف

    ابتدا باید هدف اصلی چراغ دیواری را در نظر بگیرید. آیا می‌خواهید فضایی گرم و دلپذیر در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید؟ یا آیا برای دفتر خانه خود به نورپردازی نیاز دارید؟ درک هدف از لامپ دیواری به شما کمک می­‌کند تا چراغی مناسب برای نیازهای خود انتخاب کنید.

    اندازه

    اندازه چراغ دیواری و نحوه ظاهر آن را متناسب با اتاق خود در نظر بگیرید. یک چراغ دیواری که برای اتاق شما بیش از حد بزرگ است، می‌تواند نامناسب باشد. از سوی دیگر، لامپی که خیلی کوچک است ممکن است نامتناسب به نظر برسد. توصیه می­‌کنیم چراغ دیواری را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد و با زیبایی اتاق شما تناسب داشته باشد.

    پیشنهاد می‌شود مطلب«انواع چراغ دیواری اتاق خواب» را مطالعه کنید.

    اندازه چراغ دیواری
    اندازه چراغ دیواری و نحوه ظاهر آن را متناسب با اتاق خود در نظر بگیرید.

    سبک

    از انواع چراغ دیواری مهتابی، گزینه‌­ای را انتخاب کنید که مکمل سبک اتاق شما باشد. به عنوان مثال، اگر دکوراسیون شما مدرن است، به دنبال چراغ‌های دیواری با خطوط تمیز و طراحی شیک باشید. اگر دکوراسیون سنتی دارید، چراغ‌های دیواری با جزئیات پیچیده و منحنی‌های ظریف را انتخاب کنید.پیشنهاد می‌شود مطالب «انواع چراغ دیواری پذیرایی»،«انواع چراغ دیواری دکوراتیو» را مطالعه کنید.

    جهت نورپردازی

    چراغ‌­های دیواری را می­توان به گونه­‌ای طراحی کرد که نور را به سمت بالا، پایین یا هر دو طرف هدایت کند. تعیین کنید که برای رفع نیازهای خود به نور نیاز دارید تا در کدام جهت بتابد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک اثر هنری برجسته کنید، یک چراغ دیواری انتخاب کنید که نور را به سمت پایین هدایت کند.

    ویژگی‌های دیگر انواع چراغ دیواری مهتابی

    انواع چراغ دیواری مهتابی مدرن دارای ویژگی های اضافی مانند مقاومت در برابر آب هستند. از دیگر ویژگی‌هایی که باید به دنبال آن باشید این است که چراغ دیواری شما باید ضد زنگ و مقاوم در برابر خوردگی باشد تا دوام داشته و برای مدت طولانی دوام بیاورد.

    انواع چراغ دیواری مهتابی مدرن
    انواع چراغ دیواری مهتابی مدرن دارای ویژگی های اضافی مانند مقاومت در برابر آب هستند.

    چراغ دیواری مهتابی چیست و چرا اینقدر محبوب است؟

    هیچ چیز زیباتر از زمزمه نور مهتاب در یک شب نسیم بهاری یا عصر گرم تابستانی نیست که در پرتوهای نرم از میان شاخه‌های درختان زمزمه می‌کند. با نورپردازی منظره، دیگر با یک تکنیک ساده دیگر نگران این نخواهید بود که ابرها نور مهتاب شما را مسدود کنند. چراغ دیواری مهتابی مانند نور طبیعی ماه در حیاطتان خواهد بود. این نوع نورپردازی ظریف است و فضای زیادی را ایجاد می­کند.

    نورپردازی فضای باز انواع چراغ دیواری مهتابی چگونه است؟

    این مدل، به طور کلی، برای امنیت یا برای روشنایی کار استفاده نمی­شود، بنابراین قطعا با انتخاب انواع چراغ دیواری مهتابی به دنبال آن نقطه شیرین برای ارائه نور ملایم هستید. یکی از دلایل زیبایی چراغ دیواری مهتابی، ظرافت آن است. درخشش ملایم نقره‌ای گرد، محیطی رمانتیک ایجاد می­‌کند، به گونه‌­ای که نورپردازی در فضای باز زرد روشن نمی‌شود.

    جایی که «چراغ دیواری مهتابی» طبیعی‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد، به شدت به ویژگی‌های منحصربه‌فرد و محوطه‌سازی خانه شما بستگی دارد. شما می­توانید این وسیله را در جایی نزدیک به یک منطقه مناسب داشته باشید تا بتوانید در حین استراحت از آن لذت ببرید.

    برای ایجاد یک جلوه طبیعی با نورپردازی منظره خود، می­‌توانید چندین نور را به صورت متقاطع از یکدیگر عبور دهید تا به سمت زمین زاویه داشته باشند. مزیت دیگر استفاده از انواع چراغ دیواری مهتابی این است که از تابش خیره کننده ناشی از نورهای با زاویه پایین‌تر جلوگیری می‌کنید. نورهای روشن و پایین‌تر برای چشم انسان مضر هستند و مطمئناً جلوه مهتابی را که می­‌خواهید با نورپردازی در فضای باز به دست آورید، ایجاد نمی­‌کنند.

    چراغ مهتابی همیشه نباید به دیوار چسبیده باشد. گاهی اوقات می تواند از بالای سقف، پاسیو یا آلاچیق شما آویزان باشد تا یک جلوه مهتابی لایه لایه و زیبا ایجاد کند. این موضوع به طراحی منحصر به فرد محیط شما بستگی دارد. یک متخصص دکور می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه مناطقی برای مکان‌های مهتابی شما بهترین هستند.

    مکانی را انتخاب کنید که ارتفاع قابل توجهی نسبت به زمین شما داشته باشد. جلوه مهتابی زمانی زیباتر خواهد بود که از دیگر جزئیات معماری و طبیعی مکان بالاتر باشد. بلندترین دیتیل را در نظر بگیرید که در دسترس مناطق پر رفت و آمد مانند سقف، پاسیو، ستون­ها، آلاچیق و غیره است.پیشنهاد می‌شود مطلب «انواع چراغ دیواری حیاط» را مطالعه کنید.

    از سایر عناصر محوطه سازی استفاده کنید.

    اگر منبع آب دارید؛ چه حوض، استخر، فواره یا موارد دیگر، انواع چراغ دیواری مهتابی می‌تواند اثر فوق‌العاده‌ای روی سطح بازتابنده ایجاد کند. نور مهتابی که بر روی آب می درخشد، برای نسل‌ها منبع تجسم های شاعرانه بوده است، پس چرا آن مناظر زیبا را در حیاط خود قرار ندهید؟ وسایل خود را طوری قرار دهید که در یک ویژگی معماری یا منظره به اندازه کافی نزدیک به آب باشند تا طرحی درخشان بر روی سطح آن ایجاد شود.پیشنهاد می‌شود مطالب «انواع چراغ دیواری دستشویی»، را مطالعه کنید.

    نور ولتاژ پایین و ملایم‌تر
    وقتی می‌خواهید نور ماه را تقلید کنید، باید از نور ولتاژ پایین و ملایم‌تر استفاده کنید.

    انتخاب رنگ‌­های مناسب

    انواع چراغ دیواری مهتابی دارای رنگ آبی نقره‌ای است که استفاده از آن برای خدمات نورپردازی در فضای باز دشواری‌هایی را به همراه دارد. بهترین راه برای استفاده تلفیق با نورهای آبی است. در این حین حواستان به سایه آبی که انتخاب می­‌کنید باشید. اگر بیش از حد از رنگ آبی استفاده کنید، نور مصنوعی به نظر می‌رسد. رنگ آبی روشن با ایجاد یک رنگ آبی نقره‌ای که نزدیک‌تر به درک چشم انسان از نور ماه است، نتیجه بهتر به‌دنبال خواهد داشت.

    طیفی از رنگ آبی را انتخاب کنید که نزدیک به نقره‌ای و کم رنگ باشد. هنگامی که این رنگ از میان شاخه‌ها یا روی زمین ‌می‌تابد، رنگ به همان شیوه ای که نور مهتاب می‌کند به چشم انسان برخورد می­کند و همان رنگ را ایجاد می­کند.

    روشنایی فضای باز با انواع چراغ دیواری مهتابی ولتاژ پایین

    وقتی می‌خواهید نور ماه را تقلید کنید، باید از نور ولتاژ پایین و ملایم‌تر استفاده کنید. شما محصولی را نمی‌خواهید که خیلی پرنور باشد، زیرا طبیعی به نظر نمی­‌رسد. اگر می­خواهید نور روشن برای اهداف امنیتی داشته باشید، از آن‌ها در مناطق دیگری از ملک خود استفاده کنید که در آن حس طبیعی را نمی‌خواهید. به عنوان مثال، به جای استفاده از نور روشن برای نورهای پایین درختان، می‌­توانید از نورپردازی روشن در مسیرها استفاده کنید یا بر روی دیوارهای بافت دار بیاندازید.

    نور را زیاد نکنید بهتر است از وسایل بیشتر استفاده کنید. فقط به اندازه­ای روشنایی نصب کنید که در محیط شما سبک درخشش ایجاد کند. شما می­‌خواهید حیاطتان را به اندازه کافی روشن کند تا در برابر تاریکی هوا روشنایی ایجاد کند، اما نه آنقدر که روشن و طاقت فرسا باشد. یافتن تعادل سخت است، اما متخصص دکور می­‌تواند به شما کمک کند.

    و در انتها به یاد داشته باشید که …

    لامپ‌های سیلابی رایج ترین محصولات مورد استفاده هستند. بسته به چیزی که می­خواهید برجسته کنید، این محصولات باید در زوایای مختلف و مناطق مختلف قرار گیرند. برای سایه روشن‌تر و کمتر، از خدمات نورپردازی فضای باز خود بخواهید چراغ‌ها را نزدیک لبه سایبان و نزدیک‌تر به زمین نصب کند.

    چراغ دیواری مهتابی یکی از انواع چراغ­‌ها است که هم در نورپردازی منظره و هم در نورپردازی داخلی کاربرد فراوانی دارد. مهم‌ترین ویژگی چراغ‌­های دیواری این است که باید به سطح عمودی متصل شوند و علاوه بر کاربردهایی مانند نورپردازی و امنیت در حیاط، باغ، ورودی و راه پله‌ها، جنبه زیبایی نیز دارد و می‌تواند پیام خوشامدگویی به مهمانان داشته باشند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *